środa, 21 sierpnia 2013

Phil Collins - ideał muzyka

Witajcie ! Ostatnio zaintrygował mnie pewien człowiek . Poznajecie tego pana ? To Phil Collins. Angielski wokalista.
Ale być może kojarzycie go z filmami takimi jak ,,Buster" czy ,,Spryciarz " .
Jego piosenki to np. :
- ,,Two Hearts"
- ,,One More Night "
- Aganist All Odss"
- A Groovy Kind Of Love"
-,,Do You Remember ?


Jest jednym z najbardziej cenionych muzyków wszech czasów. Sześciokrotnie zdobył nagrodę Emmy i Oscara za piosenkę ,,You'll Be in My Heart " w ,,Tarzanie " . Śpiewał w OŚMIU piosenkach, które dotarły do 1. miejsca przebojów Billboardu . Jego piosenki mówią o problemach ludzi , są pełne mądrości i lojalności. 
Należał do zespołu Genesis,  w którym początkowo był także drugim wokalistą w piosenkach śpiewanych przez Petera Gabriela, a samodzielnie zaśpiewał dla Genesis w tym okresie tylko dwa utwory. Później stał się głównym liderem grupy. I .. jakoś tak wyszło. Phil jest już na emeryturze, co nie znaczy , że świat o nim zapomniał. Ma rzesze fanów, którzy go uwielbiają ! Ja osobiście znam na pamięć około 20 piosenek . 

Ale chyba nigdy nie zapomnę co powiedział Collins, gdy kończył swoją karierę :
,,Tak naprawdę nie należę do tego świata i nie sądzę, aby ktokolwiek za mną tęsknił. (...) Przepraszam, że odniosłem taki sukces. Naprawdę tego nie planowałem. Nie ma w tym nic dziwnego, że niektórzy mnie przez to znienawidzili. " 
No ,cóż ... powiem na zakończenie krótko : Nie ważne jak wyglądasz, liczy się talent. A Phil Collins jest dowodem na to jak można uwierzyć w marzenia ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz