wtorek, 27 sierpnia 2013

Książki, ach, te książki

Witajcie ! Dzisiaj , gdy byłam w bibliotece , zauważyłam , że coraz to mniej ludzi chce się dokształcać czytając . Kiedyś to chociaż czytali komiksy... Dzisiaj widziałam tylko jedną kobietę i jakąś dziewczynkę, która wypożyczała coś o zwierzętach. I co teraz ? Zauważyłam ,że poziom wiedzy się obniżył. Teraz, gdy ktoś się zapyta ,,Czy chesz..."to zamiast mówić ,, Poproszę " to mówią ,, no ! ". Czy nawet kiedyś , kiedy zobaczyłam, co się wyprawia na różnych portalach społecznościowych ... dzieci poniżej dziesiątego roku życia mówią słowa na k* , h* i inne takie .Dlaczego ?! Chcą zainponować innym ? Albo wypowiedzenia typu ,, se weś bo ja nie " . O co w tym chodzi ?! Czy to ma sens ?!
I tak...
Zamówiłam sobie książkę ,,Phil Collins - Człowiek Orkiestra " Maurycego Nowakowskiego . Co będzie dalej ? Nie wiem ... Zobaczymy za kilka dni, gdy ją dostanę i przeczytam ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz